Av de deltagande energibolagen (ca 90) klättrar vi till och med upp några placeringar sedan förra undersökningen.
På området bemötande har 52% av kunderna som svarat gett oss betyget Mycket bra och 48% Ganska bra. Det blir alltså 100%... Enligt företaget som genomfört intervjuerna så är detta helt unikt. Inte bara för den här undersökningsomgången utan för ALLA ÅR de hållit på med detta. För oss är det inte tillfälle att slå oss för bröstet utan istället vara ödmjuka och göra vad vi kan för att vårda de goda kundrelationerna vi har åstadkommit. Som många kunder betonar i undersökningen är det viktigt med den lokala förankringen och för oss betyder det personlig kontakt, snabb service och att lämna återkoppling.
Stort tack till dig som deltog i undersökningen!
"Vi har med ett antal olika energibolag på elnätssidan att göra och Smedjebacken Energi sticker verkligen ut i positiv bemärkelse."
"Personalen ställer alltid upp och de har ett bra bemötande och är alltid tydliga i sina svar."
"De är alltid hjälpsamma. Jag vill verkligen framföra detta nu när jag har chansen."
"De är snabba på återkoppling. Den lokala närheten hos dem är verkligen en styrka."
Undersökningen genomfördes av Supportföretaget TMJ Group AB
www.supportforetaget.se Länk till annan webbplats.
energi@supportforetaget.se
Sidan senast uppdaterad: